Dumma dumma oöppna söndagsaffärer!

Hejsan!
Wicas pappa hämtade Wica vid tolv idaa...
Sen så stack jag, syrran o mamma till stan.
Det var första gången jag glömt min mobil hemma..
Så kom vi fram till skoaffären.
De hade stängt!
BAAAJS!
Sen så börja det regna oxå >.<
Så kollade jag in affären "Salt" för de hade liknande cardigan/tröja/klänning som jag vill ha.
Jag provade typ alla men de passade inte på mig T.T
Sen så skulle vi sticka till t-banan o det började ös-ös regna!
Då drog mamma in mig på Lindex.
Där hittade jag den tröja jag ville ha!!!
Den som jag letat efter!
Och så hittade jag en till som jag letat efter sen typ 5:an!!!
YAY!
Så skulle vi köpa de.
O den som jag velat ha se 5:an var gjord av nått bajs så mamma sa att hon inte tänker slänga ut pengar på det T.T
Bajs...
Men vi köpte det andra iaf.
Mamma köpte benvärmare oxå! <333
Tack mamma!
Sen så gick vi till Odenplan o kollade in i affärer som var där påvägen.
(De hade slutat regna)
Det var ganska kul tillslut.
Vi såg en liten söt hundvalt som sprang runt o jagae flygande löv!
Så sött!!!
<333
Sen så kom vi hem o jag tog min mobil.
Såg att Natta hade ringt så jag bad henne ringa igen.
De var tydligen så att en tröja jag villlvillvillvillvill ha hade funnits på rio för halva priset!
WÄÄÄ!
Blev ledsen då.
Sen blev jag glad (-.-')

Det var det som hänt idag.
Vad har hänt hos er? ♥





P.S.
Fick inte pengar eller den fina, bästaste kjolen.
Mamma tycker att jag har för många kjolar T.T
O pengar kan hon inte ge mig.
Ska försöka låna av vänner eftersom Wica fyller år snart!!!
O jag vet vad jag ska köpa till henne!!! :)

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

skulle ge dig kjolen om jag hade pengar -.-'

2009-10-04 @ 22:39:08
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Vaddå??? :3 Nä, men ni behöver inte köpa något ... Födelsedagar är egentligen inte så viktigt, visst man föddes men blir man så glad av att få presenter?

Jaaa x3

2009-10-05 @ 08:50:09
Postat av: Anna

Din tröja eller vad det nu är som du har på dig idag är såå fin. =) Jag vill ha en sån. xD



Shit, jag vet inte vad jag ska köpa till Wica. O.o

2009-10-05 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0