Köttbullsblod!

Hej! ^^
Jag e glad!
Nehe..?
Idag så har jag haft en superdag!
Har haft elevråd och jag kanske blir vice ordförande och är med i styrelsen!
YAY!
Jag hade hemkunskap idag också.
Natta gjorde supergoda köttbullar!!!
Hennes gammelmormor gör också goda köttbullar.
Så Natta har nog ärvt det.
XD
När vi satt och åt så sa hon.
"Jag har köttbullar i blodet"
Fan vad jag garvade..
Sen börja vi skoja om det ^^
Efter det tråkade vi litegranna.. ^^
Sen kl.15 så snackade vi med Geggemojja och han går i våran andra halvklassgrupp så de får sluta kl 15 medans vi får sluta kl 16.
(Men vi har sovmorgon då på torsdag)
Så sa han:
"Haha. Jag får gå hem en timme tidigare"
Då så sa vi Hej då o stack till NO:n.
Påväg så får vi höra att vi har hålltimme!
Då kutar Natta i korridoren o jag kutar ut.
Där hittar jag Geggemojja o halvskriker:
"VI HAR HÅLTIMMEEE!!!"
O så skrattar jag.
Så följer han med mig till skåpet.
Så ser jag att han har snott min rosa gris som jag hade i skåpet XD
Då tar jag o Natta hans nycklar! XD 
Sen så får han tbx sina nycklar
(med våld)
Men då har jag stoppat en sida av hans  anteckningsbok i mitt skåp.
Då tar han min nyckel men lyckas inte öppna.
Då tar han dem o kutar iväg!
Jag som hade min jacka o väska i skåpet!
Jag kutar ju såklart efter när jag fattar att han har mina nycklar.
Vi springer i korridoren o jag hör några tjejer ropa..
"Spring Gustav!"
"KUTA!"
..när vi springer ut genom dörren.
Jag blir förbannad.. elr.. inte riktigt.. men jag blir SUR!
Då kutar vi tvärs över hela skolgården.
O alla killarna i klassen står vid cykel stället.
Detta e vad jag hör:
"Kolla! Alexandra jagar Gustav!"
"Va?"
*MUMMEL*
"OOOOOOOOOOOOO!!!" (alla tsm)
Jag tar i lite o får tag i Geggamojja.
Då ger han mig nyckeln o jag går stolt tbx till mitt skåp ^^
Får jag höra av Natta att alla stog o kolla på mig o Gegga vid fönstren XD
E vi såå intressanta? X'''D
Men sen så öppnar jag skåpet och..
.. så har hans almenack-grejs åkt ner i skåpet under som är Saras skåp.
Sara har typ inga vänner så hon e inte i skolan så ofta.
Vi får hoppas för Geggamojjas skull att hon är i skolan imorrn!


Eftersom jag inte kunde skriva så mkt igår såå...


GRATTIS! ♥
Min lilla docka!
Min söta lilla Wica-san fyller år!!!♥
YAY!
Grattis min lilla sötis.
14 år nu.. ett år till så blir du byxmyndig XD




Haha.. ja.
Det e faktiskt jag.
Jag lekte lite med Nattas kamera på hemkunskapen ^^



Min Giiiis!
Det e vad Gegga hade tagit ur mitt skåp.
Min söta Gis..
<333
Den e också maskot för tjejgruppen! :D






P.S.
Glömde skriva att Natta tog mitt lås till skåpet o gick iväg.
När jag kutade efter så hade Gegga tagit min GIS!
Det var så han lyckades utan att jag såg! ^^''

Natta puttade en skitsjua idag.
Han heter Alex o e.. knäpp XD
Jag tycker han e kul men Natta verkar tycka att han bara e störd.
Nu går de runt o slår o puttar varndra när de träffar på varran i korridoren.
Jag kallar skitsjuan för Skitsjuan nu XD

Alla tror igen att jag e kär i Gegga..
*suck*



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

X'DDD



Men han är jobbig! .____.

2009-10-20 @ 19:18:06
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Verra

Säg inte så >///< Byxmyndig... Jag e ju bara "fjortis"!!!

2009-10-20 @ 20:29:14
Postat av: jo-jo

Grattis till Wica-chan!!!

2009-10-20 @ 21:24:09
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul dag. xD

2009-10-21 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0