You made my day.. not!

Hejsan..
Orkar inte skriva men gör det endå..
Idag så gick det bra på no-provet!
YAY!
Jag fick beröm på bilden!
(Som vanligt.. ^^)
Och Gabbi, bildlärarinnan, sa att jag kommer få MVG!
MOHAHA!
Sen så typ gick slöjden ganska snabbt o jag satt o sticka o snacka med människor XD
Sen så gjorde jag det förbjudna...
... jag...
... åt en glass!!!
Glass får jag ju men inte struten typ..
Wica bjöd.
Tack Wicaaa!
Sen så gick vi upp till biblioteket o jag blir så rörd bara.
Simone har gjort massa videos på youtube som hon har tillägnat Wica!
T.T
Var är videorna som e tillägnade till mig?
WÄÄ...
Sen så följde hon mig till tunnelbanan o så kom det 4 små *o*ungar som började säga massa skit.
Thank's, you made my day.. not.
Jag e ju iofs van vid att folk säger "Vad ful du e", "Jävla troll", "Hoppa inte, vi vill ju inte ha en till jordbävning", "Om jag var du så skulle jag hoppa framför ett tåg o dö", "Så det var du som åt upp all mat i Afrika?" m.m.
Så jag bara ignorerar sånt nu.
Jag bara stänger av.
Lyssnar inte.
Pratar om random saker som jag bara kommer på.
Tex. "Sa dem att de pissar korvar?", "Ska du äta ett äpple till mellis?" m.m.
Wica var ju inte lika van.
Jag vet att om man ignorerar så sticker dem.
Men i början så kan man ju inte.
Så jag o Wica gick typ på perrongen o de gick efter.
Wica blev pissed off och vände sig om o tog ett hotande steg mot dem.
De backade.
Jag tog tag i Wica o började gå igen.
Så säger de pötsligt att Wica hade slagit deras kompis.
One of the bitches.
Haha.
Visst.
Om Wica hade slagit till tjejen så hade tjejen flyyyygit...
Visste ni att Wica har gått på kickboxning i .... heh... några 100 år?
Sen så blev Wica ännu mer pissed off...
Tjejerna höll på o typ skrek på oss.
Moget..
Sen så kom det först en kvinna som sa till dem att bete sig som normala människor efter det kom det en annan kvinna som skrek lite mer på dem.
Då verkade det som att tjejerna stack.
Jag kuta på tåget eftersom jag skulle hämta min syrra (som jag fick reda på att mamma hade hämtat).
Och kollade ut genom fönstret o ser hur 3 tjejer puttar Wica mot de åkande tåget.
Snällt.
Tycker ni inte?
Efter det var jag skitorolig.
Jag ringe till Wicas mobil o hemnr. typ 1000 ggr.
Efter ett tag ringde Wica o sa att allt var ok.
Hon hade ignorerat tjejerna som hade sagt att de skulle anmäla henne.
Haha..
De vet själva att de kommer få mer "skäll" än oss så de kommer aldrig att göra det.
Tur att allt blev ok.. tillslut.






P.S.
Vann inte Fokis tävling..
Bättre lycka nästa gång! ^^

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Det var kul när de gick efter mig xD De fortsatte ju att picka på mig och säga hur korkad, ful och... ful jag var. Men jag ignorerade dem bara + att jag vann "fighten" ^^ Nöjd* Sen var det ju roligt när den ena blev kvar på tunnelbanan XD Hahahahahaha!!!!

2009-10-03 @ 10:14:30
Postat av: Anna

Fan, vad elaka de var. Vad hade ni gjort liksom. O.o

Ni borde slagit dem!! xD

2009-10-05 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0