Sammanfattning på hela veckan! ^^

Tjenixen!
Har inte kunnat skriva så nu blir det en liten sammanfattning..

Mån:
I måndags så hade jag ont i magen o kunde inte gå till skolan.
Så jag pluggade franska.
Efter det så gick jag till doktorn.
Han skrev ut något skit som jag skulle dricka..
Sen så hade vi ingen teater så Carro (en kompis från teatern) bestämde träff endå.
Natta, Emil, Stina, Carro o jag kom.
När vi stod där vid tunnelbanan så kommer Kaminsky.
O hon ser mig!!!
Då vifftar hon mot mig med sitt 3 meter långa finger o säger hotfullt "Du kommer få det roligt imorgon.."
När jag kom hem så ringer min mamma till Kaminsky som inte svarar o sedan till J-O.
J-O e min mentor. ^^

Tis:
Jag gick till skolan o tråkade..

Ons:
Ljög om att jag hade gjort hemspråksläxan o glömt den på bordet.
Gick till elgitarren o vi ska spela en låt av Blink 182
Sen så blev jag anklagad av Alma att kolla in en kille häck >u< X'D
Efter det så gick vi till Serier.
Jag köpte en gammal Shojo tidning där.
Ville hellre ha Love Hina 8 men den kostar 69 O.O
O jag hade bara 22 kr XD

Tors:
Jag var tvungen att lämna gympakläder åt min syrra eftersom hon hade glömt dem..
Sen så kom jag hem o drack varm choklad! ^^
O då kom jag på att jag verkligen måste skriva på bloggen..
..så här är vi nu!




Det jag längtar efter mest

Det jag längtar efter mest
det jag allra helst vill ha
det är en kopp med varm choklad
då blir jag snäll och glad.


(Min diktbok - Helena Dahlbäck, Charlotte Ramel)







♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Du måste skriva lite oftare, din blogg är så rolig att läsa ju. xD

2009-10-15 @ 18:57:56
Postat av: Nallen

Fan vad gott, nu vattnas det fan i munnen. Men jag måste stääääääääääääääääääääääääääääääda inte stöka ner. :(

2010-02-13 @ 09:09:22
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0