Sims me Natta! ^^ ♥

Tjubsi Daisi!
(WTF?)
Men hej.
Hann inte skirva igår o så men jaja..
(Jag ligger alltid efter med skrivningen..)
Men igår så kollade vi på skolbio.
Så det blev bara tre lektioner.
So, Bild och Slöjd.
So e väll ok eftersom vi hade halvklass.
YAY!
På bilden får jag berömm så.. ^^
Och på slöjden så stickar jag så jag behöver knappt göra nått. :D
Sen så stack jag, Natta o Wica typ mot Nattas house.
O de började slicka på varandras kinder m.m..
HAHA!
Natta slickar på alla hon tycker om! :D
(Jag har också blivit slickad)
Sen så stack jag hem till Natta och vi körde sims.
(Riktiga nördar!)
Sen så körde vi det i några timmar.
Sen så var jag tvungen att stick hem eftersom jag var ashungrig.
Jag äter ju inte efter 18 så jag h´var tvungen att skynda mig.
När jag kommer hem så e inte mamma hemma utan hon kommer eftersn timma.
Så då fick jag inte äta trots allt..
Heh..
Thet was my yesterday. XD



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Timmar är nog att ta i! ;)

2009-10-10 @ 16:15:28
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0