Zombie attack!!! ♥

Tjenisxen!
Idag så skulle jag träffa Natta, Wica, Jo-jo, Inti, David/Daniel (Intis kompis) och typ Geggamojja..
Men sen så kunde inte Inti o Daniel/David.
Efter det så kan inte Anna komma.
Då fick jag damp eftersom hon typ inte bryr sig om sina vänner.
Hon älskaälskaälskar sin bvfa Jennie..
Så jag e superdupersur på henne just nu.
Sen så har Natta en dålig hårdag och kan inte heller komma..
BAAAJS!
Men sen så åkte jag iaf in till stan me mamma för att köpa skor.
De som jag ville ha var för stora så jag kunde inte gå i dem.
De andra jag ville ha kostade 2000.
Baaajs.
Mamma blev pissed.
Jag blev pissed.
Sen så träffade jag min gamla gitarr kompis!
Ellinor!!!
Vi prata litegranna o så..
Tillslut så skiljdes vi åt.
Sen så träffa jag Jo-jo och Wica.
Vi träffades i Gamla Stan.
Kollade in Sci-Fi.
Stack och åt korv.
Träffade Jo-jos brorsa och hans två vänner.
De spelade monopol i Kungsträdgården X'D
OK..
Sen så åkte vi till Odenplan och tog en Frapino ^^
Efter det så gick vi upp till Observatorielunden vid Odenplan.
(Med vi menar jag mig, Wica, Jo-jo + två vännerna o brorsan)
Så kom vi med i zombie walk!!!
YAY!!!
Det är när man klär ut sig och beter sig som zombie.
Zombie walk är som typ en parad av zombies som går.. långt.. XD
Sen när jag o Wica gick runt bland alla coola zombies så ser vi EMIL!!!
Emil från min teater!!!
Alla zombies var skitcoola! :D
Ska vara med i paraden nästa år! :D
Men vi följde efter paraden o kollade på alla.
Wica gillar inte skrämmande grejer o vissa skrek o så..
Så ibland blev det lite för läskigt.
Hon mosade min hand o tillslut så gick vi in på Rio.. :)
Min kjol e kvar.
Ingen utom mig får köpa den..
*förvandlas till gollum*
*vaggar fram o tbx*
Måååste ha kjolen, min kjol, min vackra kjol.. ingen ska få ta den ifrån mig..
*förvandlas tbx*
Va?
Jaja...
Men sen så hade vi iaf tappat bort de två vännerna och brorsan.
Vi sket i dem och åkte hem ^^
Sen så tänkte jag stick till Jo-jo men fick inte för min mamma.
Så jag blev pissed..
Men sen så blev jag som vanligt .__.
(Trevligt att veta, va?)
Nån mer som var på zombie walk? ♥



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!! >.< Ju... ._.

2009-10-10 @ 22:30:49
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin header. =)

Jag bryr mig visst om mina vänner... -.-'

2009-10-12 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0