Chokladfestivalen 2009!!! ♥

Hejsan!
Äntligen har jag fått tillgång till datan.
Har ju franska prov på fredag så jag har pluggat, pluggat o pluggat heeela tiden ^^
Men jag vill skriva om chokladfestivalev.
Chokladfestivalen hålls alltid i nordiska museet.
I år var det från 9/10-11/10. :)
Jag gick på söndagen den 11/10!
Det var asmkt folk där =)
Men vi gick runt o provade choklad.
(Med vi menar jag: mig, mamma o syrran)
Syrran provade oxå lite choklad o så.
Syran e nötallergiker o efter ett tag så började hon må dåligt.
Mamma o syrran var tvugna att åka hem.
Jag stannade ^^
Köppte massor av choklad! :D
Gick oxå runt i själva museet ett tag^^

Några bilder :D



En bröllopsklänning helt i choklad! :D



CHOKLADBRÖLLOP!!! ;D



E den inte fin? ;)





Gelé-bär! :D



Chokladfontän!!!



Jag som doppar en marsmellovs o chokladfontänen!
MUMS!



Choklaaa... *dräggelll..*



PRALINER!!! <333



Frukter? Nej, mandel!
MANDELFRUKTER!



Stickad, virkad o sydd MAT!



Tårta!



Tårtaaa!!!



Själva blommorna.



Sydda KANELBULLAR!!! <333



Där vill jag gifta mig..
WAAH!
Ska jag gifta mig?
Heh..
Klart jag inte ska..



Nu måste jag sticka!
Bye bye, små gullepluttar!




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

JAG ska gifta mig i choklad!! Fontäner överallt!!! dreeeegel bää

2009-10-13 @ 20:41:11
Postat av: Anna

Mm.. choklad... xD

2009-10-14 @ 14:16:44
Postat av: Nallen

Fett jag vill dit! : D

2009-10-14 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0