Äntligen LOV! ♥

Hejsan!
Bara så ni vet så fick jag gå på tjejgruppen.
Natta hade bakat asgoda muffins som man fick smaka.
TACK NATTA!
Jag hann skriva klart "Boken Om Mig" och den blev faktiskt bra ^^
Tyvärr så har jag ont i min tå som har svullnat och jag ska snart till doktorn. :/
Men det ordnar sig.
Lite ont i tandköttet också..
Klagmonster..
Fredan har varit bra.
Fast jag gjorde fel på bilden.
Grafik och det där.. ^^'''
Sen så när jag äntligen kom hem så hann jag se halv "Ghost Whisper" och en timme med "The 70's show".
YAY!
I ♥ onödiga serier!
Efter det hämtade jag syrran och la mig för att titta på tv.
Hahah...
Bra början på lovet va?
Juste..!
Glömde säga att DEET ÄR LOOOV!!!
Äntligen!
*Pust*
Men efter lovet så är det matteprov!
*GAAH!* >o<
Jaja..
Men nu måste jag sluta skriva!





P.S.
Jag försökte lägga upp en bild men datan bajsaaa!!! >.<'''



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

"That 70's show" är inte onödig!! D:

2009-10-23 @ 21:17:13
Postat av: Anonym

Fin blogg:D

2009-10-24 @ 21:41:24
URL: http://hksplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0