A friendy day! ♥

Tjenixen!
Igår, fredag, var jag me Emil, Natta o Carro..
Vi kuta runt i V-by o åkte hiss! XD
Vi kasta ut Emils hatt ur hissen precis innan dörrarna stängdes! XD
Så typ bajsa vi runt.
Sen så åt Carro sushi.
Vi destroyade hennes sushi! :D
Så typ stack vi hem till Emil.
Jag gick in medans Natta o Carro stannade ute
Sen så stack de nästan utan mig om inte Emils pappa hade varnat mig.
Tack Emils pappa!!! :D
Sen så stack vi o vi var tvugna att gå upp för två hala (det hade regnat) backar o gräset var blött >.<
Sen så kom vi till Emils kompis Kalle.
Men vi fick inte komma in!!!
O han hade en hund! <333
Så då så gick vi till Hässelby strand o jag gick hem sen.
Natta sov typ över hos Carro o de la sig vid 3 XD
Det e det jag vet.
Sen så.. kollade  jag på film hemma ^^
Mysa me mamma e kul! :D



♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0