Vingar

Började tänka på Geggamojja o mig o allt vi gått igenom.
Blev lite depp o så.
Spelade på elgitarren i en timma o sen så chatta jag me Geggamojja.
Han frågade om jag sett "Heros" och jag har typ bara sett ett halvt avsnitt en gång men jag sa:
- aa. litegrann.
Sen så kollade jag på youtube o sa att min favorit var han som kan flyga.
Då blev jag mer deppad.
Jag har ju sen jag var liten velat flyga och ha vingar.
Varför kan vi människor inte få ha ett par vingar?
Jag e ju så ful.
Men om man skulle fråga mig vad jag skulle vilja ändra med min kropp så skulle jag nog välja att lägga till vingar.
Tänk dig vad skönt att ha vingar.
Att man flyger över en sjö och känner havsluften komma emot ansiktet.
Man kan ta ner några fingrar och låta de snudda det iskalla vattnet.
Det skulle väll kännas skönt.
Jag vill så gärna ha vingar.
Hittade en fin bild på google.
Och tjejen liknar faktiskt lite mig när jag var liten.



Hon är en ängel, men jag skulle bara vilja ha vingar.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Muna

Det skulle vara underbart att kunna flyga!! =)

Men du är inte ful. =P

2009-05-09 @ 13:41:38
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Anonym

^^

2009-05-09 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0