VÅREN ÄR HÄR!

Tjenix!
Våren är ju här!
O snart blir det sommar!
O då sticker jag från er loosers!
HAHA!
Nej men jag skojar..
Igår åt jag mina första jordgubbar :D



Mumsigt va?
MUUUMS!
Jag var ute på en amarilliys utställninig och utanför fanns det en park.
Så jag tog några bilder som visar att våren är HÄR! :D


Japanskt Körsbär

Dubbelblommande Hägg

Hägg

Hägg

Hägg

Katsura

Himalayabjörk

Asklönn

Pärlhagtorn

Rosenapel

Paradisapel


Nå.
Vad tycks?
Jag gillar dem ^^
Säg vad ni tycker :D

BYBY!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Kul! Söt groda förresten! Glömde säga det i förra kommentaren! ^^' Fina bilder, några är verkligen i toppklass! =D Tog ju bilder med mammas systemkamera när mormor hade sin fest. Det blev MINST två superbra blombilder. Kan lägga in dem sen, så du får se. XD

2009-05-03 @ 12:05:17
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Wic@

Ah, riktiga underbara bilder du har tagit ^^

Jätte fina!

Ute på Betsö är det också vår i luften...

Eller det är så varmt att jag hoppa i sjön! (Nästan...)

2009-05-03 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0