Vällingbyskolans dag 09!!!

HEEEJ!!!
Jag hann inte skriva igår men jag skriver nu iaf!!!
Igåår var det Vällingbyskolans dag o jag o Natta mötte Arvid och Herr Eldar vid t-banan som det var sagt ^^
Herr Eldar e såå söt!
Men jag måste faktiskt berätta att jag e ofeciellt kär i Arvid.
Det e inte mitt fel men jag (tror jag) älskar honom.
De var så söta igår.
Vi mötte Pippi o Matilda (Pippis kompis, o vår XD) vid fotbollsplanen.
:D
Sen satt vi o sjöng på "Gympa låten".
:D
Gympa låten e en låt som vi kom på på teatern.
I LOVE GYMPA LÅTEN!!!
Sen åt vi muffins o nalle-bullar.
Efter ett tag så stack Pippi o Matilda..
Då gick vi 4 bakom skolan o snackade fett mkt.
I typ en timma :D
Sen så skulle jag gå till våran klass stånd..
Då började vi prata o skoja om stånd XD
Sen så skulle de sticka o då skulle jag krama Arvid.
Jag kramade honom o han trodde att det var en snabb kram så han släppte taget om mig o då föll jag ner i en magisk grop där en häxa högg av folks näsor o åt dem.
Nej XD
SKOJA!
Men han släppte taget om mig o jag höll kvar.
Då höll han om mig igen o så la jag ner huvet på hans axel o jag kände hans andetag.
Det var bara sååå CHAMM CHAMMIGT!!!
Asså BÄST!
Jag fick inte pussas men jag har ju hela livet framför mig!
XD
Kunde inte kramas lika mkt med Herr Eldar men iaf lite.
Jag gillar ju Herr Eldar också men jag e ju kär i Arvid XD
Chattar med Arvid nu :D
Jag har skickat  min KISS (puss) smileys typ 4 ggr till honom nu ^^
Måste sluta jag ska ju till Natta ^^






Den skickade jag ^^



P.S.
När vi sjöng så såg vi en kille som hette Anton XD XD!!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

me <3 herr eldar!!

2009-05-28 @ 18:10:45
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Wic@

Låter ju roligt ^^

Kul att det gick så bra <33

2009-05-28 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0