Lite jobbiga days

Prutt på er!
Hej asså.
Jag vet att jag inte har skrivit på länge och jag e ledsen att det inte har blivit mer skrivade.
Igår hade vi genrep på teatern.
Imorrn så har vi premiär!
BLÄ!
Jag var fett dålig för jag kunde inte mina repliker o så!
Heh...
Sen så glömde jag mina repliker på teatern så jag kunde inte öva -_-'
Sen så kommer mamma kl ty 22 o säger att jag ska upp kl 6 och lämna Vera på dagis.
MJAU!
Jag blev ju helt bajs.
Tänkte kanske skriva en bok.
Den ska vara lite som Linas Kvällsbok.
Alltså en dagbok.
Imorrn e det Melodifestivalen!
Hehe..
Jaja..
Är lite irriterad på mina vänner.
Jag försöker faktiskt banta men ni snackar bara om mat och jag blir bara mer sugen att äta sånt jag inte får.
Mjau...
Ska försöka att inte äta.
Eller asså jag ska äta men jag ska äta mindre och mindre onyttiga saker o så.
Jag fortsätter hela tiden att skriva o så o så..
Ska skriva mer imorrn o över imorrn :D
Önska oss lycka till med föreställningen :D

På teatern går jag, Natta (Best friend), Elin (en tjej i klassen), Jo-jo (Pippi), Elin T (vääldigt vuxen), Stina(haha, tack), Arvid (loved him), Axel (cute), Nellie (my kram kompis XD), Liona, Phillipha (Typ Axels sweetheart, Vet inte om hennes namn stavas så -.-') och Ellie (teaterlärarinna som e släkt med Elin och är gravid OoO)
Ja detta e min stora fina älskade teaterfamilj! :D
Hehe...
Jaja.. Jag älskar dem ju. :D

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo :D

yaaay! LOVE teatern!!!

2009-05-15 @ 15:36:53
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nallen

Du tänkte? Det var min idé, som jag gav dig! ;) Sooo... STFU! XD

2009-05-15 @ 15:40:23
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0