W595, Trött, Ledsen, Hungrig, Bajs

MU.
Vilken dag idag asså.
Igår var det inte heller nån bra dag men bläää...
På gympan började jag nästan gråta, och på NO:n och på väg hem.
Baaajs.
Usch...
I skolan så skirver vi typ heeela tiden.
Man blir så trött.
Har varit trött och irriterad hela dan.
Har engelska prov imorrn men pallar absolut inte plugga.
Wica har fått en ny mobil och min mobil suger.
Jag har sedan hon visat mig sin mobil viljat ha en likadan.
Vill absolut ha den man jag har ju inga pengar.
Sen när jag går i korridoren så berättar Anna att hon idag ska köpa en likadan mobil som Wica!
Och hon säger att jag får allt jag vill ha osv.
Hon säger att hon sparar till en laptop men på ena av hennes bilder så finns det en laptop.
ANNA!
I min familj så har vi en data utan internet och en laptop med internet och en digitalkamera och två mobiler.
I min familj så behöver vi inte mer än en sak sson.
Jag, mamma och Vera (lillsyrran) DELAR på laptopen, Vera och jag DELAR på den gamla stora datorn, Jag, mamma och Vera DELAR på digital kameran och jag o mamma har varsin mobil fasst de är gamla och vi absolut behöver nya.
Det e ju typ sjukt.
Jag blev fett ledsen.
Jag bad Wica ringa men hon ringer inte.
Hoppas jag typ.. dör.
Ja.
Jag vill dö.
Just nu.
Snälla, kan nån döda mig nu?
Denna dag e ju fett misslyckad..
Jag får ju inte ens DÖ!!!
Ah..
Juste..
Jag ska ju passa syrran på månda.
*Surar*
Får väll dö på tisdag då.
Blää.

Här är den mobilen som jag vill ha



Vill ha den i mitten eller den till höger.
Visst e den fiiin!?

:''(
Den kostar 2329 kr.
Det har jag absolut inte råd med.
Sa det till mamma men då sa hon:
- *skrattar bekymrat* Hehe... Du skojar väll? *såg min min* Ehh... Finns det inte nån för... ehh.. 1500 Kr? *såg min min igen och gick*

Nu började jag böla.
Jag gör det typ hela tiden...
Jaja..
Fick ett par taskiga kommentarer igår.
Blev ännu mer nere och kunde inte glömma det de skrev.
Jag har länge funderat på att lägga ner bloggen och det överväger nu.
Väntar lite till.

RING! (Hej då alltså)


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Muna

Alex, jag får inte heller allt jag vill. Och visst, jag kanske är bortskämd, men jag vill ha en egen laptop inte dela med mamma. Och det är ju inte direkt så att jag får den genast av mina föräldrar, jag sparar pengar själv!!

Och angående mobilen så är min mobil jättegammal, vilket din också är tror jag?! Men min mobil funkar knappt, den fastnar, stänger av sig och allt är dåligt och opålitligt på den.

Jag tyckte Verras mobil verkar jättebra och så och då vill jag ha den. Jag behöver ju en ny och har en del av pengarna själv. Det är inte så att jag får allt jag vill ha eller nåt sånt!!

2009-05-07 @ 17:47:27
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Nallen

DU FÅR INTE LÄGGA NER BLOGGEN! D::: Men kolla om du kan hitta någon mobil runt 1500kr? Det är mkt tycker jag! :O Jag behöver också en ny, din är det ju inget fel på. Det är bara att du inte gillar den, min stänger av sig, hackar m.m... :/ Ska fråga mamma om jag kan få hennes gamla, men det är en beggad, du har gaaanska nyligen fått den du har, har haft min sen sommarlovet om inte innan... Du borde kolla lite! Det är hormoner! I know how you feel, även om det inte känns så... Love you! <3

2009-05-07 @ 20:49:05
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

D: Du får inte sluta med bloggen! Jag vill också ha en ny mobil, du har ju haft din en ganska kort tid, jag har haft min antingen sen sommarlovet eller innan. Mamma sa nej för att hon har den som reserv, och Ozzy har tydligen massa gamla som vi ska kolla på snart. 1500kr är ändå en del pengar, kolla efter en annan, som verkar bra. I know how you feels, även om man inte tror det. Det är hormoner! Det är bra att du tar ut din irritation, tårar m.m... Jag är motsatsen. x'D Fast försök behärska dig! ;D Remember, I love you! xD <3

2009-05-07 @ 20:57:14
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: n

köp med avonemang mycket billigare typ 99kr mån

2009-05-07 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0