Mangaböcker o Stan! Vänner, titta hit!

LAMPA!
Bajs vad jag hatar folk som är bortskämda.
DÖÖÖ ERA JÄVLAR!
Jag har gett upp mina tankar om att dö så jag tänker fortsätta leva.
Hehe...
Jag äter middag!!!
Coscos :D
Gooott!
Fasst det e knappt en halv portion -.-
Imorrn så hoppas jag kunna ta med några vänner till stan
Jag måste ju fylla på mitt lager med mangaböcker. XD
Har typ läst ut alla mina :''(
De viktigaste böckerna jag måste köpa e:
Love Hina 5!!!
Death Note 4!!!
Chorono Crusade 6!!!
MJAUUU

Heh..
Jag måste typ sticka nu.
Har gitarr.
Kommentera om ni kan åka till stan me mig eller not.
ALLA SKA KOMMENTERA!!! XD
Heh...
Jaja.
Vägg på er...




Fin va?
Blommor...blommor :D
:D

P.S. Bölade idag också. Typiskt mig -.-'
Hate to cry... Baajs

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Muna

Tycker du att jag är bortskämd och i sådana fall, hatar du mig?

2009-05-08 @ 17:25:00
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med om det mesta du skrev i din kommentar. ;)

Kan tyvärr inte följa med till stan i morgon... =S

2009-05-08 @ 17:28:07
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: wic@

Redan varit där med dig >.<

2009-05-12 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0