Böldagen

Hoj!
Idag när jag kuta till tunnelbanan för att hinna åka med Natta så hitta jag inte mitt busskort.
Och fick krypa under spärren med elgitarren på ryggen.
Då så råkade jag faktiskt tappa min tia! o.O
:''(
Sen så var det tråkigt hela jävla dan.
På musiken så var jag för skraj för att sjunga för klassen så jag stannade kvar och sjöng ensam för Peter.
Sen kom djävulska Axel in.
Jag höll just på att snurra in en sladd.

P: Nu har ni gått miste om nått jätte bra. Alexandra sjöng för mig här nu.
Ax: Jaha så då kunde du asså inte sjunga för hela klassen? *håfull* Nej, jag skojar det var .. Jääätte... duktigt.
A: *Skjuter blixtar med ögonen*
Ax: *kollar på sladden* Du gör fel *hånfull, med utsträckt hand*
A: Ok, gör det själv! *kastar sladden på Axel, tar gitarren*
Ax Kompis: *kollar på gitarren* Jag kan ta den på en gång.
A: *Morrar* Neej.. *Argsint*

Jag blev så jävla irriterad av Axel.
Jag känner faktiskt kränkt.
Så jag fick springa in på toa för jag började böla VÄÄLDIGT högt.
Skit vad jag bölar idag.
På t-banan började jag böla tyst eftersom jag började tänka på min döda gammelmormor.
Och när jag PRATADE med mamma så började jag också grina.
MJAAU!


Bye Bye ^^
:D


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

DDDDDDDDDDDDD::::::::::::

2009-05-07 @ 16:30:49
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Min kommentar kommer inte upp på inlägget däruppe så skriver här. LÄGG INTE NER BLOGGEN!!! Du har haft din mobbe ett ganska bra tag ändå! Jag har haft min sen sommarlovet om inte tidigare, 1500kr är ändå pengar. Du kan försöka hitta nåt för den summan med! ;) Jag vet att du vill ha just den, jag får inte heller någon ny. Mamma vill inte ens ge mig hennes gamla. </3 "Hon ska ha den som reserv..." suckpust Kanske ska få någon av Ozzy´s gamla, vi ska kolla snart! ^^ Det är iallafall bra att du tar ut irritation, tårar m.m, motsatsen till mig, hehe... ._. Men behärska dig va!? ;) Det är hormonerna, I know how you feels. Även om du inte tror det... I LOVE YOU! ;D <3

2009-05-07 @ 21:01:29
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Min kommentar kommer inte upp på inlägget däruppe så skriver här. LÄGG INTE NER BLOGGEN!!! Du har haft din mobbe ett ganska bra tag ändå! Jag har haft min sen sommarlovet om inte tidigare, 1500kr är ändå pengar. Du kan försöka hitta nåt för den summan med! ;) Jag vet att du vill ha just den, jag får inte heller någon ny. Mamma vill inte ens ge mig hennes gamla. </3 "Hon ska ha den som reserv..."

2009-05-07 @ 21:03:09
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0