Typ Sjuk

Blä!
Jag e typ sjuk idaa :(
Vill chatta med nån o vara inne på datan men jag har ryska prov på måndag!
Så tyvärr måste jag plugga!
Inte nog med det.
Så vet jag inte vad jag ska börja spela på min elgitarr eftersom i onsdags var sista gången för terminen på elgitarren med Ion.



Skitsnäll o skitbra på el.
Inte bra bild men den ända jag kunde hitta XD
Taget på konsär för några veckor sen i Rumänien.

Heh..
Riktigt bra lärare.
Ion-senpai. :D
Jaja.
Nästa termin är det väll kurs 3 som gäller.
Måste också försöka hitta på en låt till ons också.
Peter (Min musiklärare) tyckte att min låt var skitbra när jag bara spelade den för honom men jag vill ABSOLUT INTE spela den för klassen!
Då kommer folk kanske tro nått!
Alla vet ju nu att jag och Geggamojja var ihop på mellanstadiet och så.
Och de vet att jag var kär i honom förra året också.
Men faktiskt inte nu.
Det e inte pirrigt att prata eller röra eller stå brevid honom som det var förut.
Nu känns det... hm... det känns faktiskt inte.
Det var den dumma chokladen som fick mig känna så XD
Precis när han faktiskt hade fattat att jag typ gillade honom så började mitt "gillande" avta.
Så nu för tiden håller jag på med själv tröst.
Som detta.

" Jag kommer aldrig få en man, för jag e så ful.
Varför är det alltid jag som mår dåligt!?
Varför har jag missbildade bröst!
VARFÖR, VARFÖR!?
Jag kommer aldrig få ett jobb eftersom jag inte pluggar!
Jag har aldrig fått äta en pankaks tårta och nu har chansen att få göra det försvunnit!
Jag kommer få äta gurkor och tomater i resten av mitt liv!!
Varför är livet så orättvist!?
O.S.V."

Fasst jag vet att det mesta...eh... allt av detta typ inte e sant :P
Ok.
EN sak e sant.
Jag HAR missbildade bröst och det kommer alltid att förbli så!
Jag har faktiskt bevis.
Jag gick till en bröst läkare (en kvinna) som kollade på mina bröst och berättade att om jag vill att mina bröst ska vara likadana så måste jag då ha ett cilikonbröst.
Varför skriver jag detta på min blogg!?
Jaja.. Det är ändå inte så många som läser.
Eller?
Mjauu...

Vi återgår till temat sjuk.
Jag känner mig iaf sjuk o mår dåligt o så.
Tror inte jag kommer till skolan imorrn.
Ont i magen, snurrig i huvudet.

Såg på American Pie igår.
Tredje gången ser jag på "The Wedding" XD
Men den e ju också bra... eller?
Kollade också på "Se upp för dårarna".
Den var ganska ok.
Men nu måste jag som sagt gå och plugga.

Sees! Sköldpadda!



Tama-chan från Love Hina :D


P.S.
Tänker forfarande kalla Geggamojja för Geggamojja, Geggamojja.


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Muna

Ja, jag vet. Brukar typ vara lite fundersam på kvällen... =P

2009-05-10 @ 14:35:49
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0