TR900

Hoppsi Hej!
Gissa vad jag har gjort!
Jag haaar.... köppt rullskridskor :D
MJAU!
Jag har också lånat böcker ^^
Eller.... en bok.
Skriver mer om den sen.
Just nu har jag på mig mina nya rullskridskor och åker runt i lägenheten :D
Fett kul! :D
Jag åkte rullskridskor förut men jag slutade precis när jag blev duktig -.-'
Dumma jag ^^
Nu har jag iaf börjat igen.
Ska ta med dem till Ukraina sen också.
Som ni kaaanske har märkt eller kommer märka så har jag gjort om min blogg litegrann men snart gör jag om den mer.
Speciellt efter sommarn.
Imorrn e det ledigt o på fredag också :D
Natta ska till Öland men jag ska ha kul ändå :D
Imorrn ska jag vara med familjen, på fredag ska familjen o jag åka till stan o kanske köpa liite kläder :D
På söndag så ska vi till Kungsträdgården eftersom det är "Buddhas födelsedag!" som de kallar det :D
Men iaf så kommer det vara Budha människor där!
XD
Fett kul det ska bli!

Vi sees!!!

P.S.
Har uppstått ett bråk mellan mig, Natta o Verra.
Vi vill vara med henne men hennes Gud Göran (hennes mentor) säger att hon typ inte få vara med oss!
Jaja...
Vi e iaf inte med henne mer.


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Hehe, kul.

2009-05-24 @ 17:51:50
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0