"Tja"

Heej!!!
Vet ni?
VET NI?
Idaag...
Så  sa jag hej till Axel och han sa:
- Tja.
AAA!!!
Jag börjar nog flippa men han sa "tja" :D
Han har typ aldrig svarat ^^
I morse så gick jag på ultraviolett ... nånting o så.
Det var en gammal gubbe som skulle kolla mina bröst o typ om jag hade bröstcanser.
Jaja... Jag vet att chansen att ha det när man är under 20 är typ 1 %.
XD
Så jag har typ blottat mig för en gammal gubbe nu.
XD
Vad ska jag skriva?
Mjau!
Hade hemspråk idag.
BLÄÄ!
Fick typ IG på provet som jag gjorde förra veckan.
Jag snacka med Elin o Natta idag.
Vi kom fram till att vi tre vill spela upp teatern igen.
Jag e säker på att det e många fler som vill det :D
Så vi ska försöka övertyga Elli  o typ Olle o alla att spela en gång till.
:D
Om vi får så skriver jag när.
:D
OCH NU... KOMMER VI TILL DET VI ALLA VÄNTAT PÅ..... LOVE-TRÄDET!!!!

Philli love Axel
Axel love Philli
Häst Sara (en Sara i skolan som förut typ älskade hästar) love Oskar (?)
Oskar love Häst Sara
Axel är loved by ? (Elin, Olivia eller deras vänner)
Alex (Jag) love Arvid
Alex love Axel
Jo-jo love Shaun (?)
Siri (Jo-jos "vän" som snor hennes pojkvänner) love Shaun (?)
Shaun love Siri


Hmm...
Var det alla?
Påminn mig om jag har glömt nån ^^
XD
Skriver imorrn
BYE ALL MY LOVELY BOYS AND GIRLS!!!
KIX ON YOU!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: pippi

umm... lite fel...

dom e nt ihop längre^^ så umm... fel xD

2009-05-19 @ 21:34:03
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nallen

XDDD

2009-05-24 @ 17:47:25
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0