Teateruppvisning!

Heej!
Idag så hade vi teater uppvisning!
Jag hade såå kul!
När jag kom till teatern var jag skit flummig! (Det e jag typ alltid) *SUCK*
Asså...
Ehh...
Men vi förberedde oss och Axel och Arvid såg mig i BH som vanligt.
Hehe..
Det börjar faktiskt bli lite roligt att de ser min BH hela tiden ^^
Jag pratade med Arvid och han kan spela FIOL!
Fett  coolt! :D
Min mamma spelade fiol när hon var liten :D
Men Axel spelade gitarr :D
Både Axel och Arvid är ju såå SÖTA!
Och smarta.
Och de har sett min BH :D
Geggamojja skulle ALDRIG våga göra det XD
Jaja..
Bakom scen hade vi såå kul under pjäsen.
Jag skulle t.ex byta om och hade knäppt skjortan fel så jag knäppte upp och Axel bara sitter där o kollar!
HAHA!
Jag vände mig om o knäppte då.
Sen efter pjäsen så kunde jag inte hitta min tröja så jag sprang runt där i min BH och Axels MAMMA stog vid dörren och hon såg mig i BH!
OMG!
Typ hela Axels familj har snart sett min BH.
Typ det var några som stod i BH och jag letar efter min tröja o springer runt i BH och några fler springer runt o letar efter min tröja.
Bradvid står Leona och Philli(pha) och STRIPPAR och ropar på Axel.
HAHA!
Det var så kuuul!
Sen så kommer Elli(nor) och säger att vi ska samlas på scen.
Jag tar nån tröja som jag hade på scen och springer ut i BH i hopp om att få ta på mig tröjan på scen eftersom alla utom Olle nu ändå har fått se mig i BH.
Och Olle brukar ändå aldrig stå på scenen.
Gissa vad.
Jag springer ut och så står Olle där och typ bajsar.
Jag tar snabbt på mig tröjan men Olle har redan sett mig i BH.
SUCK PÅ MIG!
Alla i min teatergrupp o typ alla som jobbar på teatern har sett mig i BH!
Efter samlingen så fortsätter typ alla med va de gjorde förut.
Du vet strippar, letar osv.
Så kommer Axel och jag vänder mig med ryggen mot honom.
Då säger han:
- Här ska vi va' öppna.
Så rör han vid min BH.
Vid själva uppknäppnings stället.
Asså SHIT!
Jag trodde ärligt att han skulle knäppa upp!
Jag kommer sakna allt detta.
Jaja...
Sen vände jag mig om och började "skälla" på honom.
Haha...
Han e så SÖT ibland...ofta...
Men det e såå konstigt.
På teatern rör han min BH medans i skolan så säger han knappt hej till mig.
Han e ju iaf bättre än Geggamojja... han e mer öppen.
(Geggamojja borde ta till sig detta)
Natta hittade min tröja tillslut :D
TAACK!
Jag älskar min teatergrupp och jag hoppas verkligen inte att nån slutar.
Speciellt INTE killarna!
Jag hörde från en viss person ;) att Axel o Philli snacka typ jätte allvarligt o att Axel sa:
- Nej, jag vill inte.
O de snacka typ om HÅNGEL!!!
När Philli skulle hem så pussa hon mig på kinden o jag pussa tbx!
Jag fick då en pussmun på kinden!
Hehe!
Jag älskar min flummiga teater!
Sen så spelade ju Natta kille och hon har bakotslickat blont hår med bruna ögånbryn och brun mustach.
Hon och hennes pappa gick för att "fira" och Natta såg fortfarande ut så när de kom till "Nisses" ("resturang").
HAHA!
Fatta att folk måste ha stirrat!
Men ibland och ganska ofta så tycker jag att det e kul att folk stirrar :D
Jo-jo hade ledigt idag så hon kom till min skola!
Hon  hadde muffins med sig!
De var jätte goda!
MUMS!
TACK JO-JO!!!

Detta blev ett långt inlägg :D
Ska lägga in bilder om jag får tag på några XD
Bye bye!
Puss på er!
Love You!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Pinsamt att alla sett diig i BH... ^^

2009-05-19 @ 14:27:29
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Anna

Råkade skriva "dig" med två i... ^^

2009-05-19 @ 14:27:46
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Nallen

Haha, men jag är inte säker på vad de sa! ;) De lät alvarliga! XD ^^'

2009-05-19 @ 17:31:10
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0