Skit kul me regn.. eller?

Igår hann jag inte skriva men..
Jag e sur.
Jag e dyngsur.
Vi blev skitblöta igår när vi hade temadag.
Vi fick köra volleyboll typ 2 matcher.
Den så fick vi leta efter en torr plats att sitta på o när man satte sig o tog upp sin matsäck så kommer lärarna o säger att vi ska åka hem..
Koskit på dem!
Mjauu!
Jaja..
När jag kom hem så chatta jag me Arvid o sen var jag me Natta..
När jag kom hem så satt jag till kl 2 inatt för att göra klart min SO uppgift.
Jag blev klar iaf.
Men trött.
Jaja..
KISS!!!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Jag tyckte att det var rätt så kul där ^^

Vi två pratde med varann =) Jag vill verkligen bli vän med er två igen men det är på något sätt svårt att nå er med ord O.o

Ja...

Jag har fixat ny blogg :D

2009-05-29 @ 21:57:02
URL: http://wicasgalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0