Premiär så kär!

Heppso!
Jag e sååå GLAD!
Vi hade föreställning idag på teatern :D
På genrepet innan gick det som skit.
Asså jag spillde Bloody Marry (tomat-skit) på golvet, på mina scenkläder och på min KEPS!
Jag sprang runt bakom scenen o kramade alla. :D
När genrepet var slut så kände jag mig som en kändis när det var tre pers som hjälpte mig med kläder o allt och Ulrika (vår sminkös och kläd-sy-sak) fixade håret på mig.
TACK ALLA UTAN ER SÅ SKULE JAG INTE HA KLARAT MIG!!!
Heh...
Men när det kom folk och allt var  på riktigt så blev det perfekt :D
Jag älskar min teater familj!
Jag kramade Arvid tre ggr idag!
Jag kramade också Axel idag!
Fasst bara en gång XD
Och jag kramade typ alla tjejer :D
Jag älskar alla!
PUSS PÅ ER!
Vi ska ha föreställning på måndag också :D ;D
Det är kl 18.00, Hässelby gård, Kulturskolehuset/Teaterhuset som är vitt, två tr upp, precis över fritidsgården "lyktan", mitt emot Prisma.
Hehe...
Kom om ni vill :D

JAG ÄLSKAR ALLA PÅ MIN TEATER OCH DENNA BLOMME ÄR TILL ER, MINA KÄRASTE VÄNNER!






NI ÄR MINA DIAMANTER!!!





ÄLSKAR ER ALLA, MIN TEATER FAMILJ!!!


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0