Orättvist! Dumma soppa!

Hej.
Mamma kom nyss hem med syrran.
Hon har lagat rysk soppa.
MEN min lillsyrra Vera hon behöver inte äta soppa utan hon får pommes med hamburgare iställe!
DE  E JU HELT PUCKADE!
De kan ju inte säga "Alex du måste gå ner i vikt och inte frestas av att äta mat. Du ska glömma att det ens finns nått som heter pommes, hamburgare, korv, spagetti." sen så ger de henne all den mat som de sa åt mig att glömma.
JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!!!
Alltid när mamma kommer hem med Vera så e hon sur och "trött" som hon kallar det.
Då förstörs mitt humör till 100%!
Sen så klagar HON på att jag är uppkäftig m.m
Sen så kommer hon fram till mig när jag sitter o surar o säger att "Jag kan ju inte bara tänka på att du ska gå ner i vikt jag måste ju också tänka på att Vera går upp i vikt".
Visst jag fattar men man kan ju inte bara gå runt hela tiden o begära att jag t.ex ska gå ner i vikt o massa andra saker.
Min lillsyrra har FÖRSTÖRT mitt liv!!!
JAG HATAR HENNE!
Men jag önskar inte att hon ska dö.
Om hon gjorde det så skulle mamma ju inte bry sig mer eller tänka mer utan hon skulle bara sörja sin typ döda dotter.
Inte skulle det bli bättre om jag dog för då skulle ingen kunna sitta med Vera när mamma har möte eller när Vera är sjuk.
För det är ju jag som gör det.
Om jag kommer fortsätta leva så kommer jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG skaffa barn eller jobba med barn.
(Om jag nu kommer ha ett jobb)
Jag vill inte ha nått med barn att göra!
JAG ÄR BARA ARG JUST NU!!!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Oj... Orättvist att ge din lillasyrra så mycket smaskig mat och dig soppa... =P Nån gång kan man ju äta pommes och sånt gott.. =D

2009-05-20 @ 20:09:21
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0