Min Konstiga Dröm

Hehe..
Glömde skriva den igår men nu gör jag ju det :D
Jag drömde iaf en skit konstig dröm :D
Den var inte kul...
Det var fett läskigt.
Det var jag och Verra som snart skulle dö.
Det var nå jävla canadensiska skalbaggar som man dog av om man blev smittad av en annan person eller om man hade fått i sig det slem som de lämnar efter.
Jag ville dö och så slickade jag på den.
Och Verra blev smittad av sin mormor.
Men sen kom också en robot skalbagge som försökte ÄTA UPP OSS!?
Jaa...
Det var läskigt men asså allt e läskigt i en dröm.
Sen så låg vi i en säng och typ försökte ta skydd o så.
Det hände mkt mer men min lektion börjar.
PUUUSS!!!
Bye Bye!!!


Såhär såg den canadensiska skalbaggen ut:









BLÄÄÄ!
Vill inte ha den drömmen igen iaf...

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Hur såg baggen ut? Finns ingen bild... :(

Lite knäppt att just JAG skulle vara med i din dröm

Eller hur? =)

2009-05-05 @ 11:52:57
Postat av: Muna

Drömde om dej, Natta och Verra i natt, men har glömt vad jag drömde.. ^^

2009-05-05 @ 14:07:02
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Nallen

Haha, lol! ^^' XD

2009-05-05 @ 16:41:12
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0