Melodifestivalen 2009

Hej!!!
Igår va det ju eurovision så jag kollade såklart! :D
Mjau många bidrag var bra men jag tyckte att det var dåligt att turkiet kom så högt upp.
Så var det ju den där flintskallige killen som hade bott i Sverige och kunde absolut inte sjunga så hamnade han och tjejen så högt upp.
Jaja..
Nu ska jag strunta i att snacka strunt och börja skriva bajs iställe.
BAJS.
bajs.
Bajs.
bajS.
Ne jag driver! XD
Men det var fan fett dåligt att Sverige inte vann!
Hon förtjänade iaf 1-5 plats!
Men detta var min hejar lista:

1. Sverige
2. Norge
3. Ryssland
4. Ukraina
5. Gubben med Kaminsky hår som jag såg inte kom med X''D

Heh.
Men Alexander Rybak förtjänar faktiskt att vinna men tjejerna som kom in sen borde inte ha gjort det.
DAMP PÅ ER!
NI FÖRSTÖRDE JU LÅTEN!
MJAU!
Men han var ju såå snygg!!!
För alla puckon som än inte fattat nått så vill jag säga att Alexander Rybak är rysk.
Norge var smarta att skicka vidare honom eftersom vad kan vara mer perfekt än att skicka en rysk kille som sjunger bra och ser bra ut till eurovision i Ryssland?
Men han e så snygg ju!
aaahhh...*dreaming*
Jaa.
Han var bra men Malena hon var fett duktig o så så hon förtjänade inte att komma på 21 plats
MJAU!

Skicka kommentarer o skriv vem/vilka som var era favoriter :D ;D




Visst e han bara sååå söt oo snygg!!!
MJAU!

P.S.
Och så vann Norge igår och idag är det ju Norges nationaldag!
:D
GRATTIS NORGE!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Ukraina var värsta porr! XD <3

2009-05-17 @ 11:19:26
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag röstade på Norge. Han var söt!! =)

2009-05-17 @ 22:23:54
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag röstade på Norge. Han var söt! =)

2009-05-17 @ 22:24:26
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Wic@

Röstade inte, såg inte...

Tycker inte att nån var söt...

Värsta fulingar!

Särskilt han från Grekland

2009-05-18 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0