Mår skit...

Hupp!
Jag har idag tagit blodprov för att jag alltid e trött mår illa osv.
(Tänker asså inte skriva allt)
Missade franskan precis :D
Sen hade vi matte helklass så hade vi 2 timmars lunch..
Men sen så stack typ alla för att  vi inte behövde ha slöjd.
Men jag hade ju hemspråk så jag fick ha "rast" i 3 timmar -_-'
Inte glad.
Hade ju inget att göra...
Ska till Ukraina om typ 30 dagar :D
Sims 3 kommer ut snaart!
Om typ 25 dagar.
Alltså den 6/6 XD
Bäst ju :D
Längtar...
E på typ diet nu men vill så gärna äta!
:''(
Jag e trött.
Jag mår fett dåligt.
Bajs.

WE SEZ!




Hehe...
Oj då
Hur hamnade den där
(In love!)
Hehehe...

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Muna

Köpte den vita tröjan i Kista n¨nstans. I nån affär som hete typ... nåt på Q... hehe =P För typ 298 kronor =) Men de var typ nästan slutsålda så skynda... =)

2009-05-13 @ 15:33:05
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Nallen

... Den fjärde faktiskt! xDDDDDDD

2009-05-15 @ 15:36:51
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0