Livet på en Kylskåpsdörr

Tänkte tipsa lite ^^
Boken heter "Livet på en kylskåpsdörr".
Skriven av Alice Kuiper.
Det är Alice Kuipers första roman.
Det är en "Unga Vuxna" - bok.
Men andra får ju också läsa ^^ :D
Det är inte så mkt text och det handlar om Claire och hennes mamma som knappt hinner prata med varandra så de skriver allt på massor av post-it lappar iställe.
Sidorna i boken är gula och ska föreställa post-it lappar^^
Såhär står det på baksidan:

En roman om att skapa tid för dem du älskar innan tiden rinner ut.

Det är allt det står ^^'
Boken är iaf super bra!
Fasst jag började gråta i slutet.
Några av mina väner har redan läst boken och tycker att den e bra :D
Riktigt bra och lättläst för dem som tycker att det e lite jobbigt med tjocka böcker fullproppade med text XD



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: pippi

jag har oxå läst den! Den är jättebra!!!! Me love sorgliga böcker xD

2009-05-22 @ 10:52:15
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag grät också lite på slutet.... =P

2009-05-22 @ 13:16:30
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0