JAG GÅR NER!!! ^^

Tjeinxen!
Hallojsen!
Bajskorvsen!
MOHAHA.
Det funkade!
Jag har gått ner!
 Jag vägde mig i fredags, igår och idag.
Jag har totalt gått ner.... 1 jävla kilooo!!!
I'm gona partyy!
Yeeah!
I'm gona partyy!
MMHMMM!
:D
:D
:D
:D?
Jaja...
1 kilo e ju ganska lite endå...
Men mamma hjälper mig att gå ner.

1. Jag äter inte godis
2. Jag äter näringsrik frukost
3. Äter inget efter typ kl 16-17.
4. Inte äta för stora portioner
5. Inte äta nått gott typ (Förutom hemlagad pizza vi gjorde idag, men det skiiter jag i)



Feel like the cat.


Om jag nu går ner 14,5 kg så får jag en guungaa!!!
:D
I'm happy :D
Vissa fattar inte vad jag menar med gunga så jag lägger upp en biild :D




Hoppas man ser gungan men jag hade faktiskt inte en bättre bild ^^'
Hehe.
Det fanns en orange där också!
Hehe..
Love it.
Have to have it!
:D
Love YOOOU!


Vill också passa på att tacka mina läsare och mina VÄNNER.
NI finns alltid där för mig.
NI hjälper mig alltid.
NI hjälper mig att uppfylla mina mål.
NI tröstar mig när jag är ledsen.
När jag behöver hjälp så ställer NI upp.
Tack!
TAACK!
NI kanske inte hör det så ofta men jag vill bara säga det nu, så att ni vet.
PUSS PÅ ER!



Om jag ska komma ihåg nått, så är det er.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

YAAAY! :D Lyllo. I´m gonna try "Alex-dieten"! XD Iaf en del! ^^' Var köper man sån gunga? Och var är den bilden tagen? Jättefin bild! ^^

2009-05-03 @ 20:30:46
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Vill inte förstöra din lycka men måste säga en sak... ._. Du har ju inte gått ner ett kilo i fett, utan du kanske inte hade ätit precis innan och gått på toa någon gång under dan också!

2009-05-03 @ 21:00:22
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Muna

Jag vill att du köper en orange gunga sonm jag får prova!! =D Och ät inte mer slash eller nåt den här veckan... =P

2009-05-04 @ 16:45:43
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Wic@

Jag kommer inte glömma dig heller! ^^

Det går bara helt enkelt inte!

Puss på dig kissekatten!

Själv e jag ett får... >.<

Heja!

2009-05-04 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0