Citat :D

Huppi!
Tänkte skriva några citat som jag tycker om :D

Sömnlöshet? Jag känner till ett botemedel : se till att få mycket sömn.
- W.C. Fields

Jag ber om ursäkt för att jag påkallar er uppmärksamhet, men ert hus står i lågor.
- Mark Twain

Jag bjöd ut den här tjejen en gång och hon sa "har du någon kompis?", jag svarade "ja" och då sa hon "då kan du väll gå ut med honom".
- Dom Irrera

När någon nära dig dör, flytta till stolen bredvid.
- Jimmy Carr

Doktorn gav mig de goda nyheterna först: jag skulle få en sjukdom uppkallad efter mig.
- Steve Martin

Jag sa till min fru att hon ser sexig ut med svarta fingernaglar. Nu tror hon att jag drämde igen bildörren på hennes hand med flit.
- Emo Philips

Jag brukar alltid ta en tupplur innan jag går till sängs.
- W.C. Fields

Rom brändes inte på en dag.
- Douglas Adams

En morgon sköt jag en elefant i min pyjamas. Jag kommer aldrig att begripa hur han kom i den.
- Groucho Marx

Jag sa ju att jag var sjuk.
- Inskrift på en hypokondrikers gravsten i södra USA.

Om en svart katt korsar din väg betyder det att djuret är på väg någonstans.
- Groucho Marx

Hösten är min favoritårstid i Los Angeles. Att se fåglarna skifta färg och falla ner från träden.
- David Letterman

Det här är en stor dag för Frankrike.
- Richard Nixon, vid Charles de Gaulles begravning.

Grodor:

Hästen slogs med järnstång.
- Kvällsposten

Hockeyproffset berättar allt om olyckan: "Jag kommer inte ihåg någonting"
- Expressen

Bortsprungen tomte hittad.
- Nerikes Allehanda

Tjurar våldtog polisbil.
- Nerikes Allehanda

Cyklist misshandlade oskyldig bil.
- Norrländska socialdemokraten

Hushållerska sökes. Vi är en Brommafamilj: 2 vuxna, 3 barn, 16, 11 och 8 år. Vi behöver hjälp med tvätt, strykning, inköp av mat, städning och ev. skjutning av barn. Lön efter överenskommelse.
- Dagens Nyheter

Var det en varg som sköt ihjäl Bertils gås?
- Smålands-Tidningen

Ingen av de omkomna uppges ha livshotande skador.
- Dagens Nyheter

Hehe..
Garvade typ ihjäl!
Mamma har en "stora citatboken" så jag kollade lite i den och se vad man kan hitta!
Jag vet ju att jag har dålig humor men ni får blunda eller stå ut XD

Ha det bra, Varje dag!
:D

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Haha, barnporr, eller hur?! =P

Vi var flummiga!!

2009-05-16 @ 20:37:00
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Nallen

HAHA! <3 ^^' XD

2009-05-16 @ 20:56:37
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0