*DAMP* Varför!?....

Shoupp!
Lyssnar på Brittney nuförtiden.
Hon e ju ganska bra o så.
Knarkar låten "If you seek Amy".
Om ni läser min blogg så vet ni ju kanske hur den låter :D
Geggamojja läser min blogg!
Asså så vet han att jag e kär i Arvid.
Han e ledsen.
Det märks o han sa det igår på msn.
(Vi pratar inte i skolan så..)
Han vill märkas.
Han vill at en speciell person ser honom.
VEM?
Nån i klumpen tror jag.
(Klumpen= Frida, Sofia, Linda, Paulina, Elin, Lollo, Amanda, Sara)
Klumpen e ett gäng med tjejer som står i vägen i korridoren, smörar för alla lärare o gör typ läxor o sånt 24/7.
Geggemojja e också typ  en sån kille.
Så det e ju ganska självklart att han gilar nån av dem.
Jag frågade honom om det var nått om mig.
Han sa "Nej".
Igentligen skulle jag ju ha pustat ut o typ blivit glad eftersom jag älskar Arvid.
Men jag blev faktiskt lite ledsen(?).
Jag vet att det låter skitknäppt men men...
En liten del av mig trodde att han kanske skulle.. skulle.. JAG VET INTE!!! *DAMP*.
Men att han typ skulle säga "Kanske" eller nått sånt.
Jag vet att jag lever värsta "Dubbel-Trubbel-Livet" men skit it!
Lalala la la lalala, lalala lala lalala
Vi får se hur det blir.
Han e ju kär i nån.
Det känns konstigt.
Fattar inte att killar kan vara kära.
För mig känns det bara som att killar är okänslosamma jävlar som e otrogna o krossar kära tjejers hjärtan.
Men vill jag att mitt hjärta blir krossat?
Tydligen eftersom jag älskar Arvid.
Nej.
Måste sluta vara KÄR!!! *DAMP IGEN!!!*
Varför plågas jag av att Geggamojja e kär!?
*SUPERDAMP*
VARFÖÖÖR!!!????
Det e ju inte så att jag vill ha honom.

Eller...


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Oooooooooh... !!! ^^

2009-05-30 @ 11:57:42
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0