Bli frisk... snälla?

Sitter här o e ledsen.
Vera åkte till Astrid Lindgrens.
Hon har blivit sämre.
Mamma sa åt mig att stanna hemma.
Vera MÅSTE bli bra.
Hon kan vara jobbig ibland men annars e hon världens bästa lillasyster.
Jag beundrar henne eftersom hon tål så mkt.
Ibland så ser man typ att mamma favoritiserar mig men hon tål det.
När jag e elak mot henne så tål hon det också.
Det gör nog inte jag.
Hon e mkt bättre än jag på minst 100 sätt.
Jag älskar henne jätte mkt.
Skriver imorrn hur det blev.
Hoppas hennes skyddsängel e med henne iaf....


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Staarckars Vera =(

2009-06-01 @ 16:07:53
Postat av: Nallen

Kan inte annat än hoppas att hon blir bra snart... <3

2009-06-01 @ 16:46:00
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0