ARVID & HERR ELDAR!!!

HEEJ!
Jag e såå jävla GLAAD!!!
Jag har smsat med Arvid hela dagen idag!
Flirt smsat!
XD
Tillslut började en tjej skrika "ALEXANDRA HAR EN POJKVÄN!" om och om igen.
På slöjden så stod typ alla tjejer runt om mig o sa till mig vad jag ska skriva.
Heh..
Kul faktiskt.
Sen hade jag tråkig hemspråk o vi kollade på film men jag smsade med Arvid ofc!
Under Ryskan (hemspråket)  så kom jag o Arvid överens om att vi ska träffas imorrn på Vällingbyskolans dag.
Han ska ta med en kompis som heter HERR ELDAR!!!
Jag ÄLSKAR det namnet.
Jag ska möta de imorrn vid tunnelbanan halv 4 o så går vi ner till skolan ^^
Herr Eldar ska få en puss o det ska nog Arvid också få!
Jag ska pussas imorrn!!!
LOVE!
I LOVE KISSES AND HUGS!!!
Mjauu!!!
Skriver om hur det var senare.
See Y All, Love Y All





P.S.
Hade No-prov idag.
Hade inte pluggat så det gick skit.
Och jag skulle inte haft tid att plugga för det var sista gången teater igår :''(
Men vi ska nog göra en teater återträff!!!
Det var inte mitt fel att jag inte pluggade eftersom jag hade glömt min NO-mapp i skolan också så det var ödet ;)
Natta har färgat luggen BLÅ!!!
Hon har klippt sig hos Frasse o färjat sin snelugg i en jättefin blå färg.
:D
Super SNYGGT!
Vill också ha sån hårfärg men det e finare på henne eftersom det e lite blonda slingor i den blå luggen också :D
SYGGAST HÅR EVER!!!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Ja, du var tydligen skitstolt över dina små vänner på Vällingbyskolansdag...

2009-05-27 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0