Aquaria Godor ^^

Heii!
Jag var på aqaria idag :D
Det var ganska kul.
Jag slappade i regnskogen.
Gjorde andra saker också.
Vi köppte en groda åt mig!!! :D



Söt va?!
Den e tung också!
Så jag funderar på att ta med den till skolan och kasta på typ Hanna, Tim, Emanuel, m.f...
:D
Var jätte nära på att kasta på syrran.
Hon gjore mig så jääävla irriterad!
Men jag gjorde inte det ^^
Men jag äälskar min groda.
Jag har börjat vara hungrig typ hela tiden nu..
Åt idag (bara) gröt, omelett med ris och en liten bit choklad kaka.
I'm soo hungry!
Jaja..
Har sålänge inte ätit godis.
Har ju godisförbud som man måste hålla.
Jag måste ju gå ner...
Usch!
Jag var hos Natta igår och Madde var där.
Så kom vi in på att snacka om vikt.

M: När man är 13 år så ska man väga 45.
N: Neej...
A:*Känner mig mer depp än vanligt*
N:...Om man e lång så väger man ju mer.
M: Nej. Man SKA väga 45 vär man är 13 och 50 när man är 14.
N: Nej...
A:*Hör inte längre* *Snyfft*

Mjau asså.
Vilken förolämpning!
Jag vet ju at jag e liiite över viktig.
Heeh..
Men asså för att väga 50 så måste jag ju gå ner mer än 30 ärligt..
Depping..
Jag gjorde ett "Love Quiz" på spela.se och fick The nerd 5 gången.
DAAMP!
Jaja...

Puss puss allihop!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Vi snackade med min mamma om det också, hon sa att det beror på hur kroppen funkar, längd m.m... ^^' Men du borde väga under 80... ._. Hehe...

2009-05-03 @ 12:03:29
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Muna

Jag har visst kul med er!! =D Ni är mina vänner!! =)

2009-05-03 @ 12:28:43
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Wic@

Ja det var lite elakt typ...

Bara så att du vet så tänker jag försöka stötta dig så mycket jag kan ^^ Heja!

Hej då!

Kämpa på!

2009-05-03 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0