MEN jag bryr mig faktiskt inte

Men jag bryr mig faktiskt inte längre.
Oj. Jag kallade Gurras "kompis" för bitch.
MEN jag bryr mig egentligen inte.
Det enda jag faktiskt måste och ska bry mig om är:
1. Vara Stolt
2. Teatern (LOVE)
3. My friends (Gurra borträknad)
4. Min fina familj
5 Min nya ipod, lyssna på musik asså.
6. Skita i vad Kaminsky (mattelärarinnan, också känd som micken) säger.
7. Plugga o få bra betyg och omdömmen.
8. Manga, och lära mig rita bättre.
9. Inte ljuga.
10. Vara snäll. T.O.M. mot min rival, Axel.
11. Läsa, läsa och läsa.


Tänk att jag missade dendär kometen igår!
Jag ville så gärna se den!
Den var jätte nära jorden.
Tur att jag har en så snäll no lärare Anders.
Ingen skulle ha sagt till mig om inte han gjorde det.
Synd att jag inte såg den.

Jag, syrran och mamma träffade Nattas (min bästis :D) pappa idag!!!
När hon kom hem idag så tyckte hon att han var STILIG!!!
Jag blev helt ------> :o :O 8O
Hon tyckte inte så mkt om han förr.
Men nu så bara:
"Han var så stilig i sin kostym och allt!"
När jag sa att han jobbade i Odenplan o att han typ hade ett bra jobb så hon ba --------> :O :) ;)
O jag blev helt ------> :l :o :O
Helt konstigt, jag vet.


Jaja. Kram och bajs tills imorrn. ;)

P.S.
Gurra om du läser så BRYR JAG MIG INTE LÄNGRE!!!
Jag skriver vad  jag vill och du ska skita i om jag skriver nått du inte tycker om eftersom jag BRYR MIG INTE!!!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0