Tårtdax :D

Natta kom hem till mig i lördax o hon sov över XD
Fett kul vi hade!
Vi gjorde en tårta! MUMS!
Vi åt den både på lördan och till frukost på söndan.
Pippi som kom fick också smaka ^^
Hon tyckte också att den var MUMSIG ^^
Mjau Vad gott.





GÖTT!!!



Galna på bilden jag veet!
BERT!
XD'

Sen så kollade vi på film. Bråkade om täcket. Slogs och gjorde annat kul XD

Sen på morgonen så "sov" Natta.
Asså det var mer att jag sa åt henne o gå upp o sluta sova men hon bara låg där och sa "Jag sover inte, jag ligger ner".
"Ni som står upp är sjuka" "Lägg er ner" "Mjau"
Var meningar som jag kom ihåg XD

Vi åt tårta och bullar till frukost. MUMS mammas bular!
Jag (hjärta) mammas bullar!!!

MJAU!


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0