OMG! OMG! OMG!

OMG!
Ni vet Han...G...
Jag sa till honom vad min blogg heter!!!
Han läste nog inlägget.
Han e nog sur.
Han vill säker aldrig prata med mig.
Men det var så länge sen jag skrev det!
OMG!
Han kommer säker aldrig komma till övernattningen.
Han tycker säkert att jag e jätte fånig.
O löjlig.
O idiotisk.
O dum.
O konstig.
O helt vansinnet GALEN!
Fasst det e ju egentligen bra.
Jag tycker om att vara galen.
O jag kan ju ändå knappt prata med honom.
O allt vi snackat om!
Nu är vänskapen helt förstörd!!!
Han gillar ju Alice!
MJAU!
*skiter typ på mig (uttryck)*
Bajskorvars Bajskorvar!!!
OMG!
Tänk om han läser detta?!
Då kan jag ju glömma allt!
BUHUHU!!!


P.S.
Jag shoppade igår o har massa kläder nu :)
Jag har fått en ipod! :)

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Vad köpte du då? :D

2009-03-02 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0