Lite upp o ner ^^

Idag på no:n så snackade jag o Geggamojja.
Nått som vi inte har gjort på väldigt länge.
Han fick mig att skratta *argh!*
Jag o Natta höll på att skratta ihjäl oss och så var jag på värsta flummhumöret.
Vi kallade hans katt för tangentbord nått blaha.
Det var ganska kul.
Snart kommer smällen... *looking angry*
Snart så får han se utåtriktade, flummiga, galna och helt knäppa Alex.
MOHAHA!!!
Han kanske blir lite överraskad men So what!!! ;)

Har börjat lyssna på ung mamma musik! (sån musik som mamma lyssnade på när hon var typ lika ung som jag)
Den heter: The Offspring - Pretty Fly For a White Guy
Den e ju faktiskt bra.
Mammi lissin to good musiic! (Det SKA stå så)
Men mamma e typ emot att jag lyssnar på samma musik som hon gjorde.
Får väll börja lyssna på gamla goda Foo fighters (inte så gamla och så goda presic).
Jaja.
Mått jätte illa idag.
Har lust att skriva en dikt (?) men pallar inte (bortförklaring?).

Nu när Geggamojja har kommit tbk så inser jag att...
Att vadå?
Ärligt?
Jag vet faktiskt inte!
SUCK ON MEE!
Jag vill hämnas.
Jag vet inte varför men jag vill.
Inte säkert att jag kommer göra det.

Natta fyller år på lördan.
Jag har inte köppt nått än.
Jag vet inte vad jag ska köpa!
Nått fint måste det vara.
Bajs
Jag har ont i magen hela jävla tiden!
Det e nog både för att jag e orolig, Geggemojja är här och för att jag fick mens idag.
Lite känsligt att skriva om det men skit samma.
Det kommer bli sjukt kul på Nattas övernattning som hon ska ha från lör-sön.
XD XD XD
So fun!!!!
Fasst jag har mens och kan knappt stå upp ibland.
ONTONTONTONTONTONTONTONTONTONTONT!!!!!!!

Hejdå, ORVAR!!! :O ;O
XD

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0