Låt den rätte komma in

Låt den rätte komma in - Jahn Ajvide Lundqvist

Den e ju så bra. Fasst jag ännu inte har läst eller sett den så e den ju super bra!
Jag var på en Blackeberg runda där de visade platsen på var allt hände i boken.
Det var ganska läskigt efter ett tag men det var ju askul.
:D
Bästa rundan jag har varit på ( och den ända )



Skulle absolut göra om det om jag fick.
Det blåste och var jätte kallt. Jag hade min röda tjol på mig och bruna strumpbyxor. Så det var JÄTTE kallt.
Det pågick i ca  1 ½ timme.
I slutet så började det snöa också.
BBBRRR!!!
Men jag köppte chips när det var slut o sen så flummade jag hos Pippi XD

 Allt hände i söndax XD

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0