Kaminsky

Ni vet Kaminsky, min matte lärarinna?
Jo, idag när jag hämtade min lillasyster och vi var oo sparkade på en snöhög (?) i hässelby gård (där jag bor) så hör jag plötsligt en röst bakom mig som säger:
- Men Alexandra vad håller du på med?
Jag vänder mig om och ser.
Vem?
Jo.
KAMINSKY!
Först så tänkte jag bara "Shit! Vad skulle hon säga om jag sprang iväg? Fan, jag har ju lillsyrran också. Vad ska jag göra!?"
Men sen så fick hon syn på lillsyrran o frågade bara om hon var min syster o jag stod där som en idiot med öppen mun och ögom som fotbollar och nickade.
Jag såg nog helt sjuk ut.
Sen pratade vi.

K: Så du hämtar henne?
J: *nickar fortfarande med öppen mun och fotbollsögon*
K. Vad jobbar din mamma som?
J: *host* Ehh.. Dagisfröken.
K: Så det är du som hämtar och lämnar henne?
J: Ja, ibland.
K: Hur hinner du? Vad duktig du är!
J: *Öppnar munnen igen o på med fotbollsögon*

Ja, det var det viktigaste.
Hon sa att jag var duktig!
Jag blev jätte glad :D
Hon brukar ALDRIG ge mig beröm!
:D :D :D :D :D
Jag e glad :D


Ewa Kaminsky

P.S.
Idag fick jag veta att Geggamojja följer min blogg.
Han läser mina blogginlägg!!!
Jag är helt 8O
 Vad ska jag säga?
Hur ska jag reagera?
MJAU!
Geggamojja!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0