Kakao

Idag var jag typ helt knäpp.
Jag tänkte att jag kunde göra havrebollar! :)
Jag började men sen insåg jag när jag hade blandat allt att jag inte hade havren!!!
:O :O
Men jag gjorde klart mina havrebollar o det blev fett gott!!!

Recept:

100g smör
1dl socker
2mts kakao
1mts vaniljsocker
och riven kokos


Blanda smör och socker. Tillsätt kakao och vaniljsocker. Rulla bollar av den geggamojan som du nu gjort. Rulla bollarna i riven kokos så att hela bollen blir  täckt. Klart! Serveras med oboy eller liknande. MUMS!!!



Jag vet att jag e dum in my head.
Men asså sen så hade jag inte oboy hemma :(
Så jag kom på ännu en smart ideé!!!
Jag kokade mjölk och lade i kakao.
Det smakade ko diareé.
Så jag fick blanda i typ 1 liter socker.
Då blev det bättre.
Men ändå äckligt  -.-
I know I'm smart.

Men jag lärde mig några läxor:

1. Kakao är INTE samma sak som oboy.
2. Gör aldrig ko diareé.
3. Ko diareé smakar inte gott.
4. Det kan bli LITE för mycket kakao.
5. Köp ALDRIG kako, köp oboy :)






I feel smart today.
Crazy me... -_-'

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: yumiesen

<333

2009-03-07 @ 18:57:14
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHA! Skön bild! Du missa lite när du tvätta ansiktet dock! ;) Tur att "havre"bollarna blev goda. Synd med koskiten! ;((( xDDDDDDDDDDDDDDDD Vi gjorde tårta idag. GAAAAAAAAAAAAAAAH!!! XD LOVE IT! Hoppas den smakar! Fast den är made by Natta and Alex in the kitchen. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Den står i kylen nu... ._. Jag vill ha!!! >.< Fast seriöst pallar jag inte. Varken käka eller resa mig upp! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Vi får smaka inatt och till frukost! ;)))



Tjubbs!

2009-03-07 @ 19:56:33
URL: http://gummibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0