Jag visste det...

Jag visste det.
Jag bara visste det.
Jag bara fattade och visste det.
Jo jag visste att just när Kaminsky sa "Ni ska få en ny elev i klassen" så betydde det trubbel i högsta grad.
När hon även sa "Jag vet bara att det är en pojke" så visste jag att det är mer än säker att det är Geggamoja.
Vf? VF!?!?!?!
Gissa vem jag ser på måndag morgon stå vid dörren till bliden (som är min första lektion på måndan).
Jo....(trummvirvel)....GEGGAMOJA!!!
BUHUHU...
Ni skojjar tänkte jag.
Varför han? Varför?
Hur ska jag kunna ignorera honom när han går i samma skola som jag, och i samma klass, och i samma NO grupp, och så har han franska och så har han ju också samma mentor som jag!!!
Det blev bajs.
Jag e ju helt damp ledsen.
 Bajs på er...


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Aww! <3 Fast det går ju bra! ;)

2009-03-14 @ 10:45:09
URL: http://gummibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0