Jag älskar manga rea! *pusspuss!*

Mangarea är bäst!
Speciellt när man har mer än 20 böcker och köpa.
Tyvärr har jag ju inte SÅ mycket pengar, så jag kunde inte köpa alla. =(
Nästan alla manga kosta 29 kr.
Jag köpte Love Hina 2 och 3, Hronorusade 2, 3 och 4.  (Hade 1:an på båda. ^^ )
Ville såklart köpa mycket mycket mer.
Till exempel Kill me kiss me...
Men de hade inte 3:an. =(
Vi hittade ett jättegulligt café, jag var med Natta, Madde och Verra.
Jag köpte en muffin och en cola. =D MUMS!
Sen så stack Madde och då var vi en man mindre. =(
Vi åkte till Hagsätra. (?)
När vi kom fram så gick vi ut på torget.
Vi stack till ica och jag köpte chips och ostbollar. =)  MUMS! <3
Natta köpte och en chipspåse, Verra köpte en TipTop.
Sen gick vi tillbaka till t-banan. xD
Vi satte oss på t-banan som skulle lämna perongen efter 10 minuter.
När det var en minut kvar bytte vi t-bana igen.
Den skulle också åka efter 10 minuter.
Så gjorde vi till ca 16:30.
Vi åt och ritade yaoi bilder. (BÖGMANGA! :D )
Det var fett kul!
Till slut åkte hem.
Jag fick chipspåsen som Natta köpt, fast det var väldigt lite kvar. XD
Chipsen och ostbollarna räckte ända till torsdag.
Jag hade sparat dem i skåpet tills det var äcklig lunch i skolan.
Nu blev det äcklig mat på torsdag.
Det var torr potatis som smulade sönder, kyckligfilé i väldigt äcklig sås.
BLÄH!!! >.<

Det var iallafall skitkul i söndags! :D


P.S
Min dator är trasig så kommer inte vara så aktiv men Natta skriver åt mig via telefon.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica-chan

Skrev du inget om de bilder jag tog med eller? XD Hehe...

2009-03-31 @ 09:44:58
URL: http://wica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0