Han ligger före!

Han ligger på fjärde boken medans jag på tredje!!! >:@
Fast jag började innan honom!
Jag har försökt läsa ut den på 20 dar, han gjorde det på 3...
När jag såg honom börja med den första för en vecka sen så kom mina fotbollsögon fram.
Jag är jättearg och sur på honom!
Jag kämpar igenom trejde nu, vill läsa ut före honom ju. >.<
Min mamma hade samma problem när hon var i min ålder.
Hennes kompis, läste ut en 500-sidors bok på 20 minuter och hon hade läst den i en vecka och var ännu inte klar.
Hon blev avundsjuk men då sa mamma till mig att det är tråkigt att läsa en bok för snabbt.
Man ska läsa en bok länge så man får njuta av den och inte stressa.
Böcker är till för avkoppling.


P.S

BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS!!!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0