Gerbil

Natta har 2 jätte söta gerbil hanar.
En är svart och lite vit runt nosen, han heter Kaulitz (den lugna).
Den andra är helt hyper, han heter Berlin (eller Hyper, den hypra)
Jag skulle också vilja ha 2.
Fasst 2 tjejer.
Gerbiler är ju såå söta!
Jag o Natta tänkte att om jag o hon skulle vilja ha mer gerbiler eller adoptera bort eller nått så kan ju våra kanske paras.
Men jag får typ inte för mamma. :(
Jag har i 2 år viljat ha en tamråtta men det är ju mkt svårare att ta hand om dem.
Jag vill ju fortfarande ha en men jag kommer nog inte kunna ta hand om den så bra.
Jag är rädd att den ska då :''(


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Aww! Söt bild förresten. Sälja blir det nog! ;) Till djuraffärer! ^^

2009-03-17 @ 14:47:52
URL: http://gummibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0