Geggamoja!!! I klassen!!!

Ni vet G.
Jag kallar honom för Geggamoja nu. XD
Idag på studietiden så fick jag veta att vi ska få en ny kille i klassen!
Han sa ju att han skulle byta hit men asså inte nu!
Det måste ju få lugna ner sig.
Men asså det ända dem berätta är att en ny kille ska börja i vår klass om 1-2 veckor.
Jag blev helt chockad och orolig.
Tänk om det är Geggamoja!!!
Jag vet inte om jag klarar detta...
Och i min klass också!!!
Det är ju sååå Död Fisk!
Om han kommer så tänker jag ju bara undvika och ignorera eftersom jag inte pallar alls att snacka med honom!
Igentligen så pallar jag ju inte ens se honom men jag vet ju tyvärr att jag nån gång måste.
Helvete heller om du tror att jag tycker om honom fortfarande.
Efter detta som hänt krävs det mer än "Hej!" för att få mig att falla.

Vi seeees! Död Fisk! ^^

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0