Deppdagar

Deppdagar, det är så tråkigt när de kommer.
Minst en gång i månaden så blir jag jättedeppig, jag blir sur, arg, ledsen och helt bajsig.
I lördags hade jag en deppig dag.
Jag började gnälla på mamma och blev helt förbannad på mina vänner.
Till exempel så blev jag sur på Natta när hon gick på bio med Madde.
Jag ringde henne för att fråga om vi kunde göra något men då var hon redan upptagen.
Hon var med våran vän Madde.
De var jättesnälla och erbjöd att jag skulle följa med.
Jag blev sur på Madde för att hon tagit Natta ifrån mig. (?)
Jag sa bestämt nej och sa hejdå.
Sen så deppade jag ännu mer.
För att jag inte hade något att göra.
Jag fick veta av Natta att Madde blev ledsen och trodde att jag hatade henne och inte ville träffa henne.
Men Madde är min kompis!
Jag ville inte göra henne ledsen. =(
Så Madde om du läser bloggen så vill jag bara säga förlåt.

P.S

Geggamojja är en bajskorv!!! >.<


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0