Därför vissnade blomman

Jag ville skriva detta igår men mamma sa att jag sitter hela tiden vid datan så jag fick inte.
Men iaf jag tänkte skriva varför jag plötsligt inte tyckte om Geggamojja.
Det hände så plötsligt.
Jag låg enn natt och bara fundera.
Jag tänkte "Vad är det för speciellt med honom?".
Då gjorde jag en lista.

Är han:

- Snäll*
- Rolig*
- Söt*
- Lång
- Mystisk
- Romantisk
- Underlig*

* = Ja


Så jag tänkte "Om han inte är min "drömprins" och ska ha en * överallt så varför tyckerjag om honom".
Sen var det nått som liksom hände i hjärnan och hjärtat. Jag började tycka om honom på ett annat sätt.
Det blev konstigt.
Jag såg hur han förändrades hur jag tyckte mindre om honom.
När han kom till skolan så ville jag inte bi vän med honom...igen.
Jag ville inte riskera att bli kär...igen.
När han ler tittar jag bort.
När han kollar på mig så går jag iväg.
Ibland så går det inte men jag försöker.
Jag känner mig dålig, men ändå inte.
Jag får hoppas att allt går bra.
Önska mig lycka till ;)'


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

lycka till<3

2009-03-12 @ 19:55:16
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nallen

Lycka till! Du behöver inte köpra nåt! ;)

2009-03-13 @ 21:05:14
URL: http://gummibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0