Besviken, sur & ledsen

Igår blev det paj av internet så jag kunde tyvärr inte skriva.
Detta hände iaf.
Det skulle vara en såna JÄVLA bra dag!
Jag skulle komma hem med två st lolita klänningar, tre par jeans som var príckiga,gula och gröna.
MEN jeansen var för små så då kunde vi ju inte köpa dem och lolita klänningarna kunde vi inte köpa för att min BYST var FÖR STOR!!!¨
För stor?!!?
Folk klagar ju på att de ser ut som en planka, inga bröst, ingenting.
MEN om brösten e för små så kan man ju i det fallet köpa den förbannade klänningen och fylla allt med bomull!!!
Vad ska JAG göra!!??
Knappast fylla nått med bomull!!!
Jag blev ju så JÄVLA ledsen!
Hade väntat på denna dag i hundra år och så sket allt sig!
Och inte nog med det.
När jag kom hem o stod ute på balkongen så hörde jag min egen MAMMA snacka SKIT om MIG med sin kompis!!!
Hon sa att varför kan man inte sy en egen lolita klänning?
"Man kan bara ta ett nattlinne, sy fasst lite nylon eller nått, göra några hål och sticka in ett snöre i hålen!" (Beskriver korsertten där bak)
Jag blev sur och riktigt ledsen.
Senare på kvällen fick hon höra att jag hade hört allting och hon tyckte nog att det inte var så roligt o snällt trots allt.
Jag måste verkligen skaffa en lolita klänning men det e ju alltid nått fel på den jag tycker om.
Att den e för liten, får mig att se tjockare ut eller något annat bajsigt.
Jaja... Det kunde ha varit värre.
Egentligen inte... :''(

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo<3

JAG <3 U NO MATTER WHAT!!!

ALEX klappklappklapp!

2009-03-03 @ 17:18:42
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0