Fin and Frech! :D

Hupp-Plupp!
Nu e jag klar.
Jag har duschat o gjort mig "fin".
Asså inte igentligen.
Jag tänker inte sminka mig o så.
Men jag tänker iaf vara lite fin o frech! :D
Jag har rakat benen för första gången också.
*STOLT AS*
Men det blev inte såå bra om jag nu måste erkänna.
Finnen är kvar :(
O det har kommit två finn-kamrater till honom också.. :(
Bajs asså.
Förresten.
Natta, jag tänker inte klämma den eftersom då kommer det bara göra ont o så kommer det vara röd hud som syns ännu mer än finnen.
Wica, dina finnar syns knappt >.<
Mjaaau!
Jaja.
Jag har tänkt såhär.
Eller så gömmer jag finnen så att man inte ser den bakom håret.
Eller så gömmer jag finnen genom att sätta på ett plåster på den o säga att min lillsyrra gjorde illa mig. >.<

Jaja..
Nu skiter vi i det...
Jag skriver imorrn hur det var.
:D
Heh..

Natta ringde mig igår o detta var samtalet:

N: - Hej. Jag kan inte komma på torsdag.
A: - VA!? *hjärtattack*
N: - Mmm..
A: *DÖD* - Men, men... *Börjar stamma*
N: - Nej! *XD* Jag bara driver!
A: *Återuppstår* - Va?

<---- Jag under samtalet O.o

XD
Natta du får inte skrämma mig sådär!
Mjaau!
XD
Jaja..
Det var ju igentligen ganska kul :D

See Y Lateer!
KISSES AND HUGS!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Dem syns väl? Skit samma... alla behöver kamrater! Lycka till på "träffen". ^^

2009-06-11 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0