Är jag verkligen säker nu?

Hoj.
Nu har jag tänkt hela jävla dan på Arvid.
Och jag har bestämt mig.
Jag säger det till honom.
Jag åker ändå bort över hela lovet.
Om han säger nått när jag kommer tbk så säger jag bara:
- Jag har förändrats. Jag har förstått hur dum jag var men nu har jag vuxit. Förlåt att jag var så dum o sa det till dig.  Jag är verkligen ledsen.
Men jag vet inte hur jag ska säga det till honom.
MSN?
Hmm...
Eller så kan jag säga:
- Har du aldrig varit kär?
Lyssnar på P!nks låt "Please don't leave me".
Den e bra.
Jag kan det utantill.
Börjar må bättre nu.
Jag gick ut i regnet för att köpa grillkyckling till min syrra.
Jag höll på att spy i mataffären.
Sen så köppte jag glass.
Så jag e på bättring. :D
Igentligen vill jag just nu:

1. Vara med Arvid.
2. Chatta med Arvid
3. Spy
4. Sova
5. Kolla på "Baksmällan"
6. Typ dö

Jaa...
Det var det.
När jag gick förbi busshållsplatsen o tunnelbanan så började jag nästan gråta.
Det var så bra igår.
Om nån har ett foto på Arvid kan nån skicka det till mig eller nått?

TA SKYDD!
ÅNGEST ATTACK!
Nej jag ska nog inte säga till Arvid att jag "gillar" honom.
Jag kan bara inte bestämma mig.
Tänk om han skrattar åt mig o berättar för alla sina vänner.
Tänk om han inte vill umgås med mig mer!!
Nej.
Jag berättar inte för honom.
Det e ju bara dumt.
Så!
Nu e allt avklarat.
Jag säger ingenting.

Imorrn ca kl 16.00 kommer jag åka från Sverige och inte kunna blogga under heela sommarlovet.
Jag kommer åka hem.
Mitt hem = Ukraina
När jag kommer tbk kommer jag säkert ha glömt Arvid.
Glöm inte att börja läsa min blogg den... 16 augusti.
I GONA MISS YOU ALL!

Bye sålänge.
Skriver ett sista inlägg imorrn också :D
See Y!

P.S.
Glömde skriva att igår så fick jag dricka ur Arvids flaska.
Nästan som en kyss alltså! :D
XD

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0